قیمت : 26,000 تومان 19,800 تومان

قد کشیدن در هر فردی به عوامل متعددی بستگی دارد که از آن جمله می توان به زمینه ارثی در افراد اشاره کرد و البته مورد دیگر که همردیف زمینه ارثی دارای اهمیت است، سبک زندگی و نوع رژیم غذایی مورد استفاده است که یک فرد در طول زندگی خود بویژه در زمان رشد مورد استفاده قرار می دهد.
اما شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که تا چه زمانی می توان برای قد کشیدن امید داشت؟ در ادامه همراه ما باشید تا در این مورد بیشتر برای شما صحبت کنیم.
تا چه سنی فرایند قد کشیدن ادامه دارد؟

اگر می خواهید برای خرید ژل افزایش قد در شیراز اقدام نمایید به یکی از روش های زیر عمل نمایید :

تهیه محصول ژل افزایش قد در شیراز و شهر هاص اطراف مدل ایرانی با قیمت ۱۹۸۰۰ تومان

خرید ژل افزایش قد مدل خارجی با قیمت ۲۴۸۰۰

برای خرید تلفنی هم می توانید با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

 

ژل افزایش قد در شیراز
همانطور که گفتیم، قد کشیدن بخشی از چرخه رشددر انسان است که عوامل وراثت و محیط تاثیر فراوانی بر آن دارند؛ ولی مهم‌ترین فاکتور تعیین‌کننده قد و قامت در افراد مسائل مربوط به ژنتیک و زمینه ارثی است. و بر همین مبنا برای دو جنس زن و مرد یک میانگین قدی مشخص شده است که قد بالاتر از این میانگین را بلند قد دانسته و قد پایین تر از آن را کوتاه قد تعریف می کنند. می توان ادعای فوق را اینگونه خلاصه کرد که میانگین قد والدین به اضافه عدد ۵/۶ در پسران و میانگین قد والدین منهای عدد ۵/۶ در دختران، به عنوان قد مورد انتظار برای افراد به حساب آورده می شود. این نکته را به خاطر داشته باشید که در واقع تا زمانی که صفحات رشد استخوانی در بدن باز هستند می‌توان انتظار داشت که طول قد افزایش داشته باشد، منظور از این زمان حدود ۵ سال پس از بلوغ در یک فرد نرمال است و بعد از گذشت این سن، دیگر با هیچ دارو یا غذایی امکان افزایش دادن قد وجود ندارد، مگر با استفاده از ژل افزایش دهنده قد که در بازار موجود است و استفاده از آن هیچ عارضه ای به دنبال خود ندارد و هم خانمها و هم آقایان امکان استفاده از این محصول را دارند و می توانند با استفاده از ژل افزایش دهنده ی قد چیزی در حدود ۵ سانت به قد خود اضافه کنند.
در ادامه بحث از عوامل موثر بر رشد قدی باید به نکاتی دیگر هم اشاره کرد. از عوامل محیطی در این رابطه صحبت کردیم باید بدانید در این دسته، عوامل متعددی تا قبل از بسته شدن صفحات رشد استخوانی، قد کشیدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. مهم‌ترین این عوامل محیطی اثرگذار بر روی قد افراد مسئله نوع و میزان تغذیه است. این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که داشتن یک رژیم متنوع و متعادل که نیازمندی‌های بدن کودکان و نوجوانان را نسبت به مواد اولیه در طول زمان رشد فراهم کند، شرط اساسی و مورد نیاز برای به دست آوردن حداکثر استعداد ژنتیک جهت افزایش طول استخوان‌های بدن است.

تهیه محصول ژل افزایش قد در شیراز و شهر هاص اطراف مدل ایرانی با قیمت ۱۹۸۰۰ تومان

خرید ژل افزایش قد مدل خارجی با قیمت ۲۴۸۰۰

برای خرید تلفنی هم می توانید با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

 

خرید ژل افزایش قد در شیراز

در این زمینه یعنی نوع مواد غذایی مورد استفاده در زندگی روزمره، کلسیم عنصر اساسی در ترکیب استخوانی بدن است و اگر این عنصر در رژیم غذایی وجود نداشته باشد، رسیدن به بالاترین ظرفیت وراثت طول استخوانی امکان ندارد. اگر می خواهید بدانید کدام مواد غذایی حاوی کلسیم است باید بگوییم که لبنیات و کلم و مرکبات از منابع سرشار از این عنصر مغذی هستند و متخصصین هم توصیه اکید بر مصرف این مواد غذایی دارند.
اگر هم در نظر دارید از ژل برای رفع مشکل کوتاهی قد خود سود ببرید، ما استفاده از ژل بیتال را به شما پیشنهاد می کنیم و مطمئن باشید از نتیجه کار آن رضایت کامل خواهید داشت. در مورد مزیت اساسی این محصول باید به نامرئی بودن آن اشاره کرد، به طوری که هم قد شما افزایش پیدا می کند و هم اطرافیان شما متوجه استفاده شما از این نوع محصول نیستند.
ژله افزایش قدژل سلیکونی افزایش قدخرید پاشنه افزایش قد , خرید کفی ژله ای افزایش قد,  ارزانترین ژل افزایش قدژل بلند قدی , لژهای افزایش قد

چهارشنبه 8 فروردین 1397
بؤلوملر :