قیمت : 32,000 تومان 24,800 تومان

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد جامعه با ان مواجه هستند کوتاهی قد است . برای اینکه بتوان بر این مشکل غلبه کرد روش های زیادی را می توان یافت از جمله استفاده از داروهای افزایش قد که اصولا به هیچ عنوان توصیه نمی شود و یا انجام تمرینات خاص ورزشی که معمولا زمان بر هستند و در دراز مدت برای برخی از افراد جواب می دهد.اما یکی زا روش هایی که می توانید برای انی منظور استفاده کنید محصول کفی ژله ای است .

همانظور که از نام محصول نیز مشخص است از اان به عنوان یک کفی و پد در درون کفش ها می بایست استفاده شود. کفی ژله ای کفش که در سایت تهران ژل برای شما قرار داده ایم دارای ده لایه مجزا از هم بوده و از جنس سیلیکون ساخته شده است.شما با استفاده از ان می توانید به میزان حداکثر ۵ سانتیمتر بلندی قد را در یک چشم بر هم زدن تجربه نمایید.محصول کفی ژله ای افزایش قد در دو مدل ایرانی و خراجی در سایت ما ارائه شده است :

برای خرید کفی ژله ای افزایش قد مدل ایرانی با کیفیت متوسط  و قیمت تمام شده ۱۹۸۰۰ تومان می توانید بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

برای خرید ژل افزایش قد مدل خارجی با کیفی درجه یک  و قیمت تمام شده ۲۴۸۰۰ تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

 

 

کفی ژله ای

شما عزیزان همچنین می توانید جهت ثبت سفارش محصول ژل افزایش قد سیلکونی در هر کجای ایران که باشید با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس گرفته و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. محصولی که برای شما ارسال می شود در نوع خود یکی از با کیفیت ترین های موجود در بازار است و می توانید بدون هیچگونه مشکلی در ساعت های طولانی روز از آن استفاده نمایید.شما ابتدا محصول پاشنه مخفی ژله ای را سفارش می دهید و زمانیکه آنرا دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست خواهید پرداخت .

به نظر میرسد با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول از هر لحاظ خرید کفی ژله ای افزایش قد مقرون به صرفه بوده و با توجه به اینکه هیچگونه عوارض جانبی نیز در برنخواهد داشت می توانید از این راه حل به عنوان یک روش سریع استفاده نمایید.

برای خرید کفی ژله ای افزایش قد مدل ایرانی با کیفیت متوسط  و قیمت تمام شده ۱۹۸۰۰ تومان می توانید بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

برای خرید ژل افزایش قد مدل خارجی با کیفی درجه یک  و قیمت تمام شده ۲۴۸۰۰ تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

 

محصول ژل افزایش قد ارزان بوده و می تواند روشی مناسب برای مواقع ضروری محسوب شود. مثلا شما به یک مهمانی مهم دعوت هستید و یا می خواهید در یک مجلس عروسی شرکت کنید از این رو داشتن قد و قامتی ناسب می تواند در روحیه و اعتماد به نفس شما بسیار تاثیر مثبت بر جای بگذارد.به همین منظور استفاده از این محصول در این حالت بسیار توصیه می گردد.

استفاده از ژل بلندی قد اگر دارای کیفیت لازم باشد به هیچ عنوان برای راه رفتن شما ایجاد مشکل نخواهد کرد و این می تواند برای افرادی که می خواهند در طی ساعت های طولانی از این محصول استفاده نمایند بسیار مفید و موثر باشد.این لژ مخفی همانطور که از نامش مشخص است بدون اینکه کسی متوجه حضور آن در کفش هایتان شود براحتی قابل استفاده بوده و شما بی آنکه کسی بویی از این قضیه ببرد می توانید در طی روز از این محصول استفاده نمایید.

کفی ژله ای کفش

 

محصولاتی که بی کیفیت هستند و به عنوان ژل طبی افزایش قد در بازار معرفی می شوند و معمولا هم از قیمت های پایینی برخوردار می باشند نمی توانند دقیقا کیفیت لازم را ارائه دهند و قطعا برای شما در حین استفاده مشکلاتی را فراهم خواهند کرد.پیشنهاد ما برای افرادی که می خواهند از این محصول استفاده کنند تنها تهیه محصول پد افزایش قد بتال است . محصولی که می تواند با ارائه استانداردهای لازم برای شما راحتی در راه رفتن را نیز به ارمغان بیاورد.

جالب است بدانید که تنفس صحیح و ماساژ دادن می تواند بروی رشد طبیعی قد افراد موثر باشد و بر همین اسا ما مقاله ای را تنظیم کرده ایم و توضیحاتی را در این باره برای شما در زیر نوشته ایم که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود :

سه روش برای تنفس عمیق وجود دارد:
• در روش اول مدت انجام مراحل دم، حبس نفس و بازدم یکسان خواهد بود. به عبارت دیگر مدت زمان دم ۵ ثانیه، حبس نفس ۵ ثانیه و بازدم ۵ ثانیه خواهد بود. حداقل روزی ۱۰ بار این عمل را تکرار کنید. شما می‌‌توانید مقدار زمان‌ها را تغییر دهید، اما سعی کنید که نسبت زمانی برابر جهت انجام مراحل سه گانه را ثابت نگه دارید.
• در روش دوم باید مرحله دم، ۳۰ ثانیه، حبس نفس ۱۲ ثانیه و بازدم ۶ ثانیه به طول بیانجامد. این عمل را حداقل روزی ۱۰ بار تکرار کنید. شما می‌توانید مقدار زمان‌ها را تغییر دهید، اما باید نسبت زمانی مذکور حفظ شود.
• در آخرین روش تنفس عمیق، شما باید تا سر حد امکان زمان مراحل دم و حبس نفس را طولانی کنید. سپس عمل بازدم را انجام دهید. این عمل را ۵ بار در روز انجام دهید. در صورت امکان این عمل را به تمام طول روز گسترش دهید.

کفی ژله ای افزایش قد

 

ماساژ

غده هیپوفیز در سیستم درون‌ریز، غده‌ای است که به کنترل هورمون‌های تیروئید شما کمک می‌کند. این غده در قسمت جلویی پایه مغز واقع شده است. شما می‌توانید روند آرام رشد خود را به وسیله تحریک نقاط بازتابی (رفلکسی) بدن که دارای ارتباط عصبی ویژه با غده هیپوفیز هستند، سرعت ببخشید.
نقطه رفلکسی اصلی برای ماساژ در نرمه انگشت شست شما واقع شده است. به منظور مالش قسمت نرمه انگشت شست، از انگشت شست دیگرتان در جهت عقربه‌های ساعت، استفاده کنید. هنگام انجام این کار باید ثابت و بدون حرکت باشید.

هر روز ۲ تا ۳ دقیقه نرمه انگشت شست را ماساژ دهید. مجبور نیستید ماساژ شست دست را به صورت مداوم انجام دهید. شما می‌توانید این عمل را تقسیم کنیدو اگر خواستید آن را در طول پیام بازرگانی تلویزیون انجام دهید.
دومین ناحیه‌ای که باید ماساژ داد، تمام ناحیه گردن است. تعداد بسیاری از مردم جریان خون ایستا و راکدی در ناحیه گردنشان دارند. شما می‌‌توانید از طریق ماساژ گردن، جریان خون روان‌تری به مغز و غده هیپوفیز بفرستید. این امر به توزیع کارآمدتر هورمون رشد کمک می‌کند. به منظور ماساژ گردن، از انگشتان خود استفاده کنید و در یک حرکت دروانی سراسر گردن خود را مالش دهید. این عمل را به مدت ۵ دقیقه انجام دهید.
سعی کنید که حتما گردنتان را چند بار در حین یا بعد از ماساژ؛ بچرخانید. از آنجا که تیروئید در قسمت جلویی گردن واقع شده است، روی این قسمت از بدن تمرکز بیشتری داشته باشید.

 

ژل افزایش دهنده قدژل سیلیکونیپاشنه مخفی افزایش قدکفی ژله ایژل افزایش قد ارزانژل بلندی قدلژ افزایش قد ,ژل طبی افزایش قدژل افزایش قد در تهران

چهارشنبه 1 فروردین 1397
بؤلوملر :