کفی طبی و ژل افزایش دهنده قد

ژل سیلیکونی

0 گؤروش
یازار:‌

قیمت : 26,000 تومان 19,800 تومان

برای داشتن قد بلند علاوه بر اینکه می بایست زمیه ارثی مناسب داشت، و در کنار آن از رژیم غذایی سالم و مغذی بهره مند شد و از ورزش کردن هم غافل نشد، عواملی دیگر هم در این زمینه تاثیرگذار هستند. از جمله این موارد انتخاب نوع پوشش است. باید بدانید برای اینکه قد بلند دیده شوید، باید یک سری نکات عمومی مربوط به پوشش را رعایت کنید. در این مقاله برای شما به برخی از این موارد اشاره کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرند. با ما همراه باشید.
چطور لباس بپوشیم تا قد بلند به نظر برسیم؟
اگر نکاتی که در ادامه آمده است را رعایت کنید، شما بدون هزینه و فقط با انتخابی درست در زمینه هماهنگی بین لباس هایتان موفق می شوید بلند قدتر ار حد معمول خود باشید.
– لباس های با طرح راه راه عمودی بپوشید

 

شما عزیزان برای تهیه محصول ژل افزایش قد در مشهد و دیگر شهر های اطراف می توانید به یکی از روش های زیر عمل نمایید :

خرید ژل افزایش قد در مشهد مدل ایرانی با قیمت ۱۹۸۰۰ تومان

خرید ژل افزایش قد مدل خارجی با قیمت ۲۴۸۰۰ تومان

برای خرید تلفنی ژل افزایش دهنده قد می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

ژل افزایش قد در مشهد

شاید باورتان نشود اما طرح پارچه های مورد استفاده شما برای انواع لباس هایتان بسیار بر اینکه قد بلند دیده شوید یا قد کوتاه اثرگذار است. به عنوان مثال، خطوط راه راه عمودی در لباس شما می تواند باغث شود تا قد کوتاه شما را بلندتر از آنچه هستید نشان دهد. اگر بخواهیم در این مورد بیشتر شرح دهیم باید بگوییم که طرح هایی از قبیل خطوط راه راه باریک روی پارچه، جناغی و ریسمانی هم تداعی کننده آن جلوه «عمودی» هستند و باعث می شود شما قد بلند به نظر برسید..
نکته مهم که باید مد نظر داشته باشید
هرگز از پیراهن های با طرح شطرنجی و طرح خانه خانه استفاده نکنید. این گونه طرح ها باعث می شوند قدتان کوتاه دیده شود.
– لباس «یک رنگ» بپوشید
یکی از خاصیت های ست کردن همین است که قد شما بلندتر دیده می شود. به این نکته دقت داشته باشید که پوشیدن پـیـراهن و شلوار ِو کلا لباس همرنگ باعث پوشاندن دوگانگی و گسیختگی های آشکار در چهارچوب اندام شما می شوند و در اطرافیان این حس را القا می کند که شما بلند قد هستید و به این ترتیب در نظر دیگران جزو اشخاص جذاب و خوش تیپ تقسیم بندی می شوید.

– سعی کنید رنگ های تیره و پارچه های سبک را انتخاب کنید

حتما شما هم این تصور عمومی را شنیده اید که رنگ های تیره بخصوص مشکی باعث می شود تا لاغر به نظر برسید و اندام تان خوش فرم شود، در ادامه ما به شما می گوییم که این طیف رنگ ها از جمله رنگ مشکی به افراد داری قد کوتاه هم توصیه می شود چرا که به این دسته از افراد کمک می کند که بلندتر به نظر برسند. این نکته مورد اشاره در خصوص پارچه های سبک یا پارچه هایی که دارای وزن متوسط هستند نیز صدق می کند. از سوی دیـگر پـارچه های سنگین باعث می شوند شما قدتان کوتاه تر از حد معمول به نظر برسد و البته جثه دارتر هم به نظر برسید.

 

خرید ژل افزایش قد در مشهد مدل ایرانی با قیمت ۱۹۸۰۰ تومان

خرید ژل افزایش قد اصل مدل خارجی با قیمت ۲۴۸۰۰ تومان

برای خرید تلفنی ژل بیتال می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

خرید ژل افزایش قد در مشهد
پس انتخاب لباس نقش مهمی در قد شما دارد و اینکه شما قد بلند به نظر برسید یا قد کوتاه نشات گرفته از طرح و مدل لباس مورد استفاده شما است. اما ما در این مطلب روش هایی دیگر را هم در کنار آنچه گفته شد را توصیه می کنیم، مثلا استفاده از پاشنه مخفی ژله ای یکی از این روشها است. در این روش شما به راحتی می توانید در حدود ۵ سانت بلندتر از حد معمول خود باشید.
اگر جزو آقایانی هستید که دچار مشکل قد کوتاهی هستید، ما به شما پاشنه مخفی مردانه را توصیه می کنیم که مورد استفاده قرار دهید. مطمئن باشید بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت و قدی بلند را تجربه می کنید.

 

 
ژل افزایش دهنده ی قد , ژل افزایش قد , خرید ژل افزایش قد , ژل سیلیکونی , ژل افزایش قد سیلکونی , ژل سلیکونی افزایش قد , ژل افزایش قد بیتال

 

آردینی اوخو
سه شنبه 22 اسفند 1396
بؤلوملر :

پد افزایش قد داخل کفش

0 گؤروش
یازار:‌

قیمت : 32,000 تومان 24,800 تومان

یکی از محصولاتی که این روزها زیاد مورد استفاده قرار می گیرد پد افزایش قد نام دارد. این محصول می تواند به خوبی به میزان حداکثر ۵ سانتیمتر بروی قد شما افزوده و اعتماد به نفس بیشتری را به شما دهد. اگر دوست دارید با کمترین هزینه ممکن و بدون هیچگونه عوارض احتمالی بر میزان قد و قامت خود بیافزایید تنها روش و راه حل موجود استفاده از پد افزایش قد داخل کفش است.ما در فروشگاه تهران ژل دو نمونه از این محصولات را برای شما قرار داده ایم که می توانید از طریق زیر اقدام به خرید نمایید :

  • برای تهیه پد افزایش قد بتال مدل ایرانی با کیفیت معمولی و قیمت تمام شده ۱۹۸۰۰ بروی دکمه زیر کلیک کنید
  • برای تهیه پد افزایش دهنده قد مدل خارجی بتال با کیفیت عالی و درجه یک با قیمت تمام شده ۲۴۸۰۰ بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

برای خرید تلفنی با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

 

پد افزایش قد

 

 

شما عزیزان همچنین می توانید جهت تهیه ژل افزایش قد بیتال مورد نظرتان با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴تماس گرفته وس فارش خود را تلفنی ثبت نمایید. ما در تهران ژل ابتدا محصول را برای شما ارسال خواهیم کرد و سپس بعد از انکه شما کالای خود را دریافت کردید هزینه آنرا به مامور پست خواهید پرداخت.

محصول ژل افزایش قد سیلیکونی ارائه شده در سایت دارای ۱۰ لایه مجزا بوده و شما براحتی می توانید تعداد لایه های آنرا کم و زیاد نمایید و از این طریق این محصول قابل استافده برای تمامی کفش ها در مدل های مختلف می باشد.اگر می خواهید اقدام به خرید پاشنه مخفی نمایید بهتر است این توصیه ما را جدی بگیرید که اولا حتما از فروشگاه های معتبر اقدام به این کار نموده و دوم اینکه اگر قصد دارید مدت زمان طولانی از این محصول در طی روز استفاده کنید حتما اقدام به تهیه حصول نوع خارجی نمایید.

محصول کفی ژله ای افزایش قد از یک طراحی کاملا طبی برخوردار است و شما علاوه بر اینکه می توانید بر قد و قامت خود بیفزایید می توانید از حالت طبی ان نیز استفاده کرده و قدم زدن لذت بخشی را تجربه نمایید.اگر هم به دنبال تهیه ارزان ترین ژل افزایش قد می باشید ما مدل ایرانی را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول  برای استفاده های موقتی و کوتاه مدت می تواند مناسب باشد.

محصول ژل بلند کننده قد می تواند دقیقا همان چیزی باشد که شما انتظارش را داشتید . با هزینه ای کم و به راحتی هر چه تمام تر می توانید قدی بلندتر را تجربه نمایید و این کار تنها در عرض چند دقیقه صورت خواهد گرفت.شما بدون اینکه کسی متوجه شود می توانید از این لژ مخفی کفش درون کفش هایتان استفاده نموده و به کارهای روزمره خود برسید.

بسیاری از فروشگاه های متفرقه اقدام به ارائه محصولاتی شبیه به ژل طبی افزایش قد ما کرده اند که قیمت بسیار پایین تری داشته و از کیفیت بسیار بدی هم برخوردار می باشد. محصولات متفرقه باعث خواهند شد تا شما در حین راه رفتن دچار مشکل شوید و هم اینکه به خوبی نمی توانند قد و قامت شما را بزرگ نمایند.محصول پد افزایش دهنده قد ارائه شده در تهران ژل دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و قطعا می تواند برای شما مدت زمان طولانی در طی روز کار کند بدون اینکه اصلا احساس خستگی نموده و یا دچار مشکلی در راه رفتن شوید.

پد افزایش قد بتال

در زیر حالتی ورزشی راب رای شما توضیح داده ایم که می توانید آنرا به صورت روزانه ومکرر انجام دهید و به صورت طبیعی باعث رشد قدی خود شوید . خواندن ان خالی از لطف نخواهد بود :

حرکت خم شدن به جلو و پایین در حالت دست‌ها پشت سر
در وضعیت ایستاده دست‌ها را در پشت گردن به هم قفل کرده و تا جایی که امکان دارد به جلو و پایین خم شوید. سعی کنید چانه‌تان را به قفسه سینه بچسبانید. زانوهایتان را خم نکنید. هر تکرار بایستی بین ۴ تا ۸ ثانیه به طول بیانجامد.

در مقابل یک دیوار به پشت بایستید و در حالی که به تدریج روی پنجه پاهایتان قرار می‌گیرد، تا جایی که می‌توانید دست‌هایتان را کشیده و به سمت بالا ببرید. سعی کنید تا حد امکان ستون مهره‌ها را در مقابل دیوار صاف نگه دارید. هر تکرار بایستی بین ۴ تا ۶ ثانیه به طول بینجامد. اجرای این کشش از آن جهت که باید ستون مهره خود را در برابر دیوار صاف و راست نگه دارید، مشکل تراز آن است که به نظر می‌رسد.
در وضعیت ایستاده قرار گرفته و در حالی که دست‌هایتان را در سطح شانه به صورت راست و مستقیم نگه داشته‌اید، بالاتنه خود را به سمت راست و چپ حرکت دهید، به طوری که همزمان پاها و مفصل رانتان ثابت مانده و هیچ چرخشی نداشته باشند. چرخش به هر طرف بایستی بین ۲ تا ۴ ثانیه به طول بیانجامد.

در وضعیت ایستاده طوری قرار بگیرید که صورت شما ۱۰ سانتیمتر از دیوار فاصله داشته باشد. سپس روی انگشتان پاها رفته و تا حد امکان دستان خود را به بالاترین نقطه روی دیوار برسانید. هر تکرار بایستی بین ۳ تا ۵ ثانیه به طول بیانجامد.
به حالت دمر روی زمین دراز بکشید، به طوری که دست‌ها در پشت گردن قرار بگیرند. حال یک پا را از روی زمین بلند کرده و تا جایی که می‌توانید بالا ببرید. همین کرا را با پای دیگر تکرار کنید. سعی کنید پاهایتان را صاف نگه دارید. هر تکرار بایستی بین ۳ تا ۵ ثانیه طول بکشد.
در وضعیت ایستاده قرار بگیرید، در حالی که دستانتان را در بالای سر نگه داشته‌اید. اکنون به سمت پایین خم شوید و سعی کنید تا انگشتان خود را لمس کنید. پاهایتان را تا حد امکان صاف و مستقیم نگه دارید. اگر در مراحل اول، انجام حرکت برایتان دشوار بود، می‌توانید کمی زانوهایتان را خم کنید. هر تکرار بایستی بین ۲ تا ۳ ثانیه به طور بیانجامد.
در حالت ایستاده یک میله یا دسته جارو را در دست گرفته و دستانتان را بالای سر ببرید. حالا بدنتان را به سمت چپ و راست بچرخانید. به یک طرف چرخیده و بدنتان را کشش دهید، سپس به طرف دیگر چرخیده و بدنتان را کشش دهید. شما باید هر تکرار را در هر طرف بین ۳ تا ۴ ثانیه نگه دارید.
به حالت دمر روی زمین دراز کشیده و در حالی که کف دست‌هایتان در طرفین بدن و روی زمین قرار دارد، هر دو پا را با هم تا حد ممکن بالا آورید. پاهایتان را کنار هم نگه دارید. هر تکرار بایستی ۳ ثانیه به طول بیانجامد.
به حالت دمر روی زمین دراز کشیده و دست‌ها و پاهایتان را همزمان با هم بالا آورید. هر تکرار بایستی ۳ ثانیه به طول بیانجامد.

 
خرید ژل افزایش قدژل افزایش قد سیلکونیخرید پاشنه مخفی , کفی ژله ای افزایش قد  , خرید ژل افزایش قد ارزان , ژل بلندی قدخرید لژ مخفی کفشژل طبی افزایش قد ,ژل افزایش قد در کرج

آردینی اوخو
جمعه 4 اسفند 1396
بؤلوملر :